Ви зайшли на сторінку вихователя Олексіївського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) Власенко Ольги Миколаївни.



Освіта:Неповна вища.
Стаж роботи.20 років
Загальний педстаж-10р;
Посада:Вихователь різновікової групи

Я прагну,щоб діти виросли здоровими,всебічно розвиненими,а головне хорошими людьми
В своїх руках тримаю я життя
Таке мале беззахисне і миле
В своїх руках тримаю я дитя
Воно у світ вдивляється щосили.
І разом в світ із ним вдивляюсь я
І разом дивуватись починаю
І по-новому крутиться Земля
І по новому світ я відкриваю

Ігрова діяльність є найдоступнішою для дитини дошкільного віку,найкраще дитина розвивається у грі.
Наші працьовиті малюки.


Праця - це могутній вихователь, у педагогічній системі виховання
А.С. Макаренко.
Працьовитість і здатність до праці не дається від природи, але виховується з самого раннього дитинства. Праця повинна бути творчою, тому що саме творча праця, робить людину багато духовною.

Завдання трудового виховання дошкільників
*виховання шанобливого ставлення до праці дорослих і прагнення надати допомогу;
*розвиток трудових навичок, їх удосконалення і поступове збільшення змісту трудової діяльності;
*формування у дітей позитивних особистих якостей, таких, як прагнення до праці, дбайливість, відповідальність, ощадливість;
розвиток навичок організації роботи;
*виховання позитивних взаємостосунків в процесі трудової діяльності між дітьми - вміння працювати в колективі, в разі необхідності надавати допомогу, прихильно оцінювати працю однолітків і в шанобливій формі робити зауваження.
Інтегроване заняття.Ознайомлення з природою+розвиток мовлення

Тема: Друзі наші менші
Програмовий зміст. Поширювати знання дітей про малознайомих диких тварин
(зовнішня будова, місце проживання у природі, цікава інформація); дати знання
дітям про поділ тварин за способом
харчування. Спонукати до аналізу та встановлення взаємозалежності між
різними об'єктами природного довкілля (спосіб харчування і конкретна тварина). Поповнити словник назвами тварин та ввести узагальнюючі
слова: хижаки, травоїдні, всеїдні. Розвивати
спостережливість, вміння виділяти в природному довкіллі нове, гарне, дивне. Спонукати
дотримуватися правил природокористування, усвідомлювати, що право на життя
мають усі тварини природного довкілля.
Матеріал : набір геометричних фігур на кожну дитину, демонстраційні картинки з зображенням тварин, набори предметних картинок.
Колективна робота "Квіти для матусі"

Колективна робота "Квіти для матусі" Мета: навчити робити квітку з серветки, вчити складати сюжетну композицію; розвивати дрібну моторику рук; виховувати терпіння і посидючість, вміння працювати в колективі.
Зимові розваги


Малюки та дорослі з нетерпінням чекають зиму, казковий час, коли доступні найрізноманітніші ігри для дітей взимку на вулиці. Сніг є прекрасним «полем» для ігор - катання на санках, лижах, побудова величезних барикад і крижаних лабіринтів, «сніжні» бої і багато іншого. І щоб наші малята не відсиджувалися в теплих кімнатах в зимові морози, ми згадуємо ігри завдяки яким можна здорово провести час і оздоровитися на прогулянці.

Інтегроване заняття.Ознайомлення з навколишнім світом+мовленевий розвиток+аплікація.

Тема "В ліс по гриби" Мета : Познайомити дітей з грибами: маслюками, опеньками,мухомором.
Вчити дітей розрізняти їстівні та отруйні гриби. Познайомити дітей з казкою, прислів'ями та загадками про гриби.
Розвивати мислення дітей, дрібну моторику.
Виховувати у дітей дбайливе, не споживацьке ставлення до природи. Ознайомити з правилами поведінки в природі при зборі грибів.
Словник: маслюк, опеньок, мухомор.
З фізкультурою ми дружим, різні вправи любим дуже.
1

2

3
Екскрсія до весняного парку

Мета: узагальнити знання дітей про характерні ознаки весни та назви весняних місяців. Повторити правила поведінки у природі; формувати екологічну культуру.
Активізувати зв'язне мовлення, словник, удосконалювати навички звукового аналізу .Вчити дітей розмовляти невимушено, аргументовано висловлювати свою думку.
Закріпити лічбу та цифри в межах десяти, геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, прямокутник, овал.
Розвивати пам'ять, мислення, увагу до поетичного слова, естетичні почуття. Виховувати бережливе ставлення до живої природи, готовність прийти на допомогу.